Image
Aafje Nijman

Bureau Nijman + van Haaster

De consument van vandaag laat zich niet gemakkelijk definiëren. Maar hoe goed u de consument begrijpt bepaalt wel uw succes als retailer, merk of fabrikant.

Bureau Nijman + van Haaster helpt u de consument beter te begrijpen en geeft u advies over hoe u kunt profiteren van de steeds veranderende tijdgeest en gedrag van consumenten. Wij onderzoeken, vertalen en inspireren met feiten en visie. Zo helpen wij u om uw merkstrategie, productportfolio, communicatie en winkelinrichting te optimaliseren en af te stemmen op de huidige tijdsgeest. Al ruim 20 jaar gaan wij praktisch te werk met werkbare en creatieve oplossingen als resultaat.

Onder leiding van Anet van Haaster en Aafje Nijman werkt Bureau Nijman + van Haaster met een flexibel netwerk van getalenteerde freelancers. Zo kunnen we voor elk project het beste team samenstellen zodat de juiste persoon op de juiste plek zit. Ieder z’n vak.
Image
Lidwien van de Ven

Bureau Lidwien van de Ven

Bureau Lidwien van de Ven voert kwalitatief marktonderzoek uit. Speerpunten zijn de markten media, farma en onderwijs.

Het bureau kenmerkt zich door: gebruik van creatieve onderzoeksmethoden zoals games, collagetechnieken en waardebeelden waardoor op een snelle en leuke manier motieven van respondenten helder worden.

Andere activiteiten zijn: training en intervisie marktonderzoekers, interim kwalitatief onderzoek en online kwalitatief onderzoek.

The Chain of Colour is ontwikkeld in samenwerking met Mixe en Branddoctors

  • Projectleider: Seren Akar; Student International LifeStyle Studies; Fontys
  • Mixe
  • Branddoctors

Meer informatie: zie disclaimer