Markten

Met The Chain of Colour hebben we veel ervaring opgedaan in de volgende markten:

Media

The Chain of Colour biedt een één oogopslag inzicht in de positie van je titel:


Gezondheidszorg

Ook in de gezondheidszorg zijn drijfveren belangrijk. Zo hebben we voor een ziekenhuis in kaart gebracht welke type patiënten er zijn. Voor een ander ziekenhuis hebben we drijfveren van ziekenhuisapothekers in kaart gebracht. Als je weet welke type ziekenhuisapotheker je voor hebt kan je als farmaceutisch onderneming een aanbod doen wat aansluit op behoeften van de ziekenhuisapotheker. We kwamen tot de volgende typologie:

FMCG

Visueel inzicht in motieven om bijvoorbeeld vloeibaar bakboter te kopen geeft input voor een marketing communicatie strategie gericht op behoeften van gebruikers. Met name de semi keuken prinsen en prinsessen. Zij willen wel zelf koken, maar het moet wel makkelijk gaan en altijd lukken.

 

Visueel inzicht in beleving van botermerken:

 

Croma
waarden: zekerheid, gemak en gewoon

Becel
waarden: veilig, gezond en zorgen

Bertolli
waarden: echtheid, verbondenheid en passie