Toepassingsmogelijkheden

Toepassingsmogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden en invullingen voor lezingen.


Ken je klant, krijg inzicht in wat je klant echt wilt.
Kwalitatief onderzoek:
Door te praten met je klanten en je potentiële klanten weet je wat je klanten of gebruikers vinden van jouw product of dienst. De waardebeelden geven de drijfveren weer en laten zien waar je merk of dienst staat in de beleving van de gebruiker. Je weet niet alleen wat ze vinden, maar ook waarom ze jouw merk graag kopen.

Investering: 2 groepsdiscussies € 5.7.00,-


Versterk je merk, met welke waarden moet ik verbinding maken?
Kwalitatief onderzoek:
Je klanten hebben een bepaalde beeldvorming over je merk en bedrijf, deze beeldvorming kan gelijk zijn aan de interne visie op het merk maar kan hier ook van afwijken. Wat kan je leren van het verschil in visie en hoe onderneem je de juiste actie om weer tot een eenduidige beeldvorming te komen? Met The Chain of Colour wordt inzichtelijk wat je identiteit is intern en extern. Een interne sessie met de belangrijkste interne stakeholders geeft inzicht in woord in beeld in de bedrijfscultuur en maakt eventuele verschillen inzichtelijk.

Investering: n=6 individuele gesprekken, identiteitsessie en visualisatie € 2.600,-


Wees voorbereid op de toekomst,
inzicht waardetrends die voor jouw merk van belang zijn.
Trendlezing:
Na deze lezing weet je meer over de richting waarop de maatschappij  zich ontwikkelt. Je raakt geinspireerd door de vele voorbeelden op het gebied van gedrags verandering en productvernieuwing die voor jouw merk relevant zijn.

Investering vanaf € 1.650,-


Versterk je productaanbod,
welke productkaders passen bij mijn merkwaarden?
Brandbook-traject:
De gekozen merkwaarden en de consequenties hiervan voor de interne organisatie worden vastgelegd in een document. Passend bij de merkwaarden wordt aan de hand van stijltools een stijlkader-receptuur voor productvernieuwing of productontwikkeling gegeven.

Investering: op aanvraag


Zelf gebruiken: Wil je ook inzicht in de drijfveren van consumenten en gebruikers?
The Chain of Colour is geheel of gedeeltelijk te huur voor onderzoekers en marketeers.

Investering: op aanvraag

Related Articles